10 oktober 2011

Sitter i soffan med en sovande sötnos bredvid mig. Orkar inte resa mig och sätta mig vid datorn så skriver från telefonen. Är glad att jag har min älskade Iphone & wordpress så jag kan hålla kontakten med omvärlden från soffan : )

Idag lyckades vi ta oss till öppna förskolan. Siktade på 10 för att hinna sjunga lite men alla som känner mig vet nog att tider inte är min starka sida haha. Blev inte jättesen dock, vi hann vara med och sjunga en stund. Det var roligt men Leon var mer intresserad av allt annat som pågick runt omkring honom, lilla sötnöten. Passade även på att göra hand- och fota tryck i gips. Det blir nog väldigt unika avtryck för Leon vägrade öppna handen : ) ska försöka visa bild när de är klara.

Just nu tar vi det lugnt och senare ska jag iväg och träna. Det blir simning & kanske lite bastu efter det. Riktigt skönt att ha kommit igång igen.

Njut av er kväll!

pixelstats trackingpixel

Leave a Reply